Завдання 1.1.
План заходів з національно –
патріотичного виховання
в Чечеліївській ЗОШ І – ІІІ ст.
на жовтень 2017/2018 н.р.
Дата
проведення
|
Тема
заходу
|
Форма
проведення
|
Виконавці,
партнери, залучені особи
|
Місце
проведення
|
жовтень
|
«Не залишайся
байдужим»
|
Година спілкування
до Дня людей похилого віку
|
Класні керівники
1 -11 класів
|
Класні кімнати
|
жовтень
|
«Захисники
України – історія та сьогодення»
|
І етап
Всеукраїнського кункурсу літературних творів, творів фоторобіт та образотворчого мистецтва
|
Вчитель
образотворчого мистецтва, педагог організатор, ЗДНВР, учні 1-11класів
|
Рекреація школи
|
жовтень
|
« Моя Батьківщина
– Україна»
|
Круглий стіл
|
учні 9-11класів
ЗДНВР, вчитель
історії
|
Актова зала школи
|
жовтень
|
« Миру – Мир»
|
Конкурс малюнків,
фотоконкурс
|
Учні 1-11 класів
|
Рекреація школи
|
жовтень
|
«Ми – майбутнє України»
|
Конкурс письмових
робіт
|
учні 9-11класів
учитель української мови
|
Кабінет
української мови
|
жовтень
|
«Козацькі забави»
|
Спортивне свято
|
Учні 5-11 класів,
вчитель фізкультури, педагог - організатор
|
Спортивна зала
школи
|
жовтень
|
«Україна – єдина
країна»
|
Флеш - моб
|
Учні 1 – 11
класів,вчитель музики, педагог - організатор
|
Спортивна зала
школи
|
жовтень
|
«Станьмо на
захист Вітчизни!»
|
Конкурс
патріотичної пісні.
|
Учні 1 – 11
класів,вчитель музики, педагог - організатор
|
Сільський будинок
культури
|
жовтень
|
«Гей, соколи!»
|
Всеукраїнська
військово – патріотична гра «Сокіл» (Джура)
|
Учні 9-11 класів,
вчитель фізкультури, педагог - організатор
|
Спортивна зала
школи
|
Завдання 1.2 Конспект виховного заходу
Все твоє, все -
наше
(урок-мандрівка для учнів 2 класу)
Мета: формувати компетентності:
ключові (уміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у
взаємодії, працювати згідно з правилами роботи в групі;
загальнокультурні – дотримуватись норм
мовленнєвої культури; здоров’язбережувальні – дотримуватись правильної постави
за партою; предметні – ознайомити з державними і народними символами України,
збагачувати активний словниковий запас учнів; розвивати уяву, мислення, увагу,
пам’ять; виховувати толерантність у взаємодії з учнями, почуття гордості і
любові до Батьківщини).
Обладнання: плакати національної
символіки, географічна карта України, аркуші з назвами тематичних зупинок
уроку, аркуш для роботи в групах і кольорові олівці, у кожного учня паперова
квітка діаметром близько 8 см з білою серединкою, квіти жовті та сині.
Хід уроку І. Організація учнів до уроку.
Увага! Увага!
Скінчилось літо!
А скільки пригод
неймовірних прожито!
Поїздки до моря,
веселі пригоди,
Ігри та сонце, дарунки природи!
Давайте пограємо в
гру «Тісне коло» і послухаємо коротку розповідь кожного учня про те, як він
провів літні канікули. (Усі стають в коло і беруться за руки. Учитель називає
імена дітей і той, хто почув своє ім’я, робить крок уперед.) Давайте привітаємо
один одного і вивчимо наш девіз. Неповторні ти і я,
Разом ми одна
сім’я,
Будемо у мирі жити,
Гарно вчитись і
дружити,
Щоб батьки могли
радіти,
Що такі в них добрі діти.
ІІ. Ознайомлення з темою та правилами
проведення уроку-мандрівки . Учитель . Сьогодні ми з вами вирушаємо в мандрівку
нашою країною. У нас є путівник, на
якому зображені зупинки. Під час мандрівки треба бути дуже уважним, щоб багато
чого запам’ятати.
ІІІ. Осмислення та
усвідомлення вивченого матеріалу
* Перша зупинка – «Моя Батьківщина»
Учитель - Хто з вас здогадається про яку країну йде мова?
Незалежна і єдина
Що то, діти за країна –
Неба синього блакить,
На ланах у серпні жито
Стиглим золотом блищить?
Люди мудрі, працьовиті
У країні тій живуть.
На чуже не зазіхають
І свого не віддадуть.
Гори є і полонини,
Є моря, річки,
ліси…
Загалом, то є країна
Невимовної краси!
Гордо, голосно, дитино,
Ти назви ім’я країни,
У якій, хвалити Бога,
Народився і живеш.
Їй дочкою є чи сином
І, коли ти підростеш,
Будеш їй творити славу,
Розбудовувать державу.
Отже, зветься ця країна,
Незалежна і єдина
–
Наша ненька – Україна!
Учитель - Отже, як називається наша країна?
- Україна для нас – Батьківщина. Що означає це слово?
Учитель: Слово
Батьківщина – від слова батько. Це земля, на якій ви народилися.Тут народилися і ваші діди, і ваші батьки, і всі
ми. Наше село чечеліївка – це ваша малесенька Батьківщина, яка складається з
вашого двору, хати, де ви народились, де зробили свої перші кроки, вимовили
перше слово «мама»; стежечка до дитячого садочка, сам садочок з ігровими
майданчиками, світлими залами та турботливими вихователями; сьогодні ви
крокуєте повз країну «Малявію» до країни знань,
школи. Якщо ви подивитесь на карту, то побачите гори,
і моря, і річки. А в наше вікно видно школу, дерева, спортвні майданчики,
вулицю. Саме з нашої вулиці, чудових краєвидів рідного краю складається Батьківщина,
земля наших батьків
Учень: Квітку у садочку,
Зернятко у полі,
Пташку, що в гайочку,
Гори, ріки, доли,
Хату, шлях, будівлю,
Сонце в небі синім
Ми звемо чарівним Словом – Батьківщина.
(перегляд презентації)
*Друга зупинка – «Сонячний дім»
Учитель - На цій зупинці ми послухаємо і запамятаємо вірш А. Німенка про Україну.
СОНЯЧНИЙ ДІМ
Привітний і світлий наш сонячний дім,
Як радісно й
весело жити у нім.
Тут мамина пісня і усмішка тата.
В любові й добрі тут зростають малята.
Дзвінка наша пісня до сонечка лине:
«Мій сонячний дім – це моя Україна!»
*Третя зупинка – «Державні символи»
Учитель - Кожна
держава має свої державні символи, які люди бережуть і шанують. Такими
символами є Державний Прапор України, Державний Герб України, Державний Гімн
України. Державний Прапор України складається з двох смуг: синьої та жовтої.
Жовтий колір символізує багатство України – хліб, золотий степ, залитий
сонячним промінням; синій – чисте небо. А якщо змішати ці дві фарби, то вийде
зелений колір – колір життя. - А щоб ви краще запам’ятали кольори прапора,
попрацюємо разом. (У кожної дитини – кольорова квітка, за кольором квітки діти
об’єднуються в групи по 4-5 учнів. Кожна група підходить до плаката ,
розміщеного на дошці і розташовує квіти так, як
розташовані кольори на державному прапорі .
Учні розповідають вірш Д. Павличка «Наш прапор»:
Небеса блакитні
Сяють з глибини,
А пшеничні й житні
Мерехтять лани.
Прапор наш, як літо,
В сонці майорить.
По долині – жито,
По горі – блакить.
Державний Гімн України – національний гімн на музику М. Вербицького із
словами першого куплету та приспіву твору П. Чубинського «Ще не вмерла України
і слава, і воля». Під час виконання Державного Гімну України всі повинні
встати.
Малий Державний Герб України (тризуб) – знак княжої держави Володимира
Великого.
*Четверта зупинка – «Український віночок» (народні символи).
Учитель - Учні нашого класу підготували вірш Л. Савчук «Український
віночок». Прослухайте його, і коли ви будете чути назву квітки, то плескайте в
долоні. Так ми дізнаємося, про які квіти в ньому йдеться, і перевіримо вашу
увагу.
У віночку нашім
Різнобарвні квіти –
Символ України
І дарунок літа.
Тож усім на нього
Подивитись любо:
Гілочку зелену
Узяли у дуба,
Квіточку любистку,
Щоб усіх любили,
У барвінку листя,
Аби довго жили.
Чорнобривців квіти,
Щоб чорніли брови,
Кетяги калини –
Для краси й любові.
У вінок вплітають
Колосочки жита,
Щоб могли багато
І в достатку жити.
А в червонім маку,
Що цвіте у полі,
Кров людей, пролита
У боях за волю.
Є ще різні квіти
В нашім ріднім краї,
Їх веселе літо
У вінок вплітає. –
Наші предки дуже любили квіти. Вони прикрашали ними оселю, лікувалися ними
і просто шанували. Ось що символізували деякі рослини: верба – здоров’я, міць;
жито – достаток; калина – красу, молодість; барвінок – вічність. Українці
вплітали квіти у віночок, який є народним символом. Вінки не лише прикрашали
зачіску, а й були оберегом для кожного (перегляд презентації)
Звучить пісня «Віночок»
*П’ята зупинка – «Я – неповторний» - Кожна людина – неповторна. У вас є
квітка, а серединка – біла. Я пропоную вам намалювати себе таким, яким ви
уявляєте. Таким чином, кожен з вас стане квіткою нашого класу. (Діти самостійно
малюють кожен себе в середині квітки.)
Шоста зупинка – «Віночок нашого класу» - Сьогодні ми стали теж однією
великою родиною, будемо разом вчитися, відпочивати, товаришувати. Ми разом створимо
віночок нашого класу. На плакаті –
кордони нашої держави. Давайте прикріпимо вздовж них свої квіти, і це буде нам
згадкою про наш перший урок.
Горнусь до тебе Україно,
Як син до матері горнусь.
За тебе, рідна і єдина,
Щодня я Богові молюсь.
Щоби послав Щасливу долю
Тобі- народу моєму,
Щоб освяти жаданну волю,
Щоб дарував тепер йому.
Горнусь до тебе, Україно,
Щоб нас ніхто не роз’єднав.
Підставмо плечі, щоб калину,
У лузі вітер не зламав.
(звучить пісня
«Мій рідний край).
ІV. Підсумок уроку - Що найбільше запам’яталося з уроку?
Завдання 1.3. Макет буклету (інформаційного листа, бюлетеня), в якому запропоновано напрями співпраці та взаємодії з батьками учнів щодо реалізації національно-патріотичного виховання.
Завдання 1.4. Видатні постаті, пов’язані із процесами українського державотворення.
Видатні постаті,повязані із процесами українського державотворення
Завдання 1.5. Тематична рубрика з національно-патріотичного виховання.
Тематична рубрика з національно - патріотичного виховання
Герої України
Памятаємо, перемагаємо
Екскурсії музеями України
Видатні постаті,повязані із процесами українського державотворення
Завдання 1.5. Тематична рубрика з національно-патріотичного виховання.
Тематична рубрика з національно - патріотичного виховання
Герої України
Памятаємо, перемагаємо
Екскурсії музеями України
Завдання 2.2.
Виховна година на тему «Народний подвиг житиме в віках»
Мета: поглибити
знання учнів про складники патріотизму; формувати в учнів ціннісні орієнтації
до держави та суспільства, риси сучасного патріота української держави,
уявлення про способи вияву патріотичної позиції; сприяти зацікавленості і
бажанню виявляти патріотичні якості в повсякденному житті; виховувати почуття
співучасті та милосердя, національної гідності та любові до України.
«Кіровоградщина –
Кобзареві»
Даний інформаційний ресурс можна використати у роботі з учнями середньої та старшої
ланки при створенні:
*учнівських
проектів,
*при
підготовці матеріалу на науково-практичну конференцію.
При
проведенні :
*конкурсу
на кращого читця творів Т.Г.Шевченка,
*конкурсу
малюнків до творів Т.Г.Шевченка,
*інсценізації уривків з творів Т.Г.Шевченка.
Віртуальні відвідування музеїв
Завдання 2.4.
Презентаційна картка свого села
Комментариев нет:
Отправить комментарий