Динамічна група географів

Динамічна група вчителів географії працює з 1 вересня 2015 року, 
до її складу входять вчителі географії ; 
координатор : методист відділлу освіти Петрівської райдержадміністрації 
Савостікова В.М., 
керівник - вчитель географії Чечеліївської ЗШ І - ІІІ ст. Новохатько О.І.





Зміст методичної підготовки вчителів
Загальнокультурна підготовка спрямована на розширення кругозору вчителів, спектра їхніх інтересів, оволодіння духовними досягненнями суспільства, орієнтацію в сучасній та класичній літературі, театрі, образотворчому мистецтві, музиці, основних тенденціях
науково-технічного прогресу.
Методична, світоглядна підготовка вчителів передбачає формування в них соціальної та професійної цілісний орієнтацій, переконань, що відповідають задачам відновлення школи (установки на демократизацію, гуманізацію тощо).
Дидактична підготовка в системі роботи динамічної групи  є тим системоутворюючим началом, стрижнем, навколо якого природно групуються інші сторони змісту методичної роботи, оскільки дидактика стосується найбільш важливих, вузлових проблем, шо хвилюють
усіх учасників НВП. У рамках дидактичної підготовки вчителів необхідно забезпечити:
вивчення творів класиків світової та вітчизняної дидактики;
вивчення найбільш важливих сучасних дидактичних концепцій і ідей — як теоретичних, так і прикладних, перекладених мовою практичних рекомендацій, правил, вимог; вивчення досвіду
вчителів-майстрів педагогічної праці, учителівноваторів, що створили індивідуально-неповторні і високоефективні дидактичні системи.
Виховна підготовка вчителів спрямована на реалізацію ідеї системного підходу до виховання школярів, націлює їх на вибір найкращих, оптимальних варіантів системи роботи з метою формування в особистості рефлексивного, творчого, морального ставлення до
власного життя.
Психолого-фізіологічна підготовка вчителів передбачає їхнє озброєння:
1) знаннями із загальної, педагогічної, вікової і соціальної психології, фізіології дітей і підлітків і шкільної гігієни, про типові тенденції й особливості психологічного розвитку сучасних школярів різного віку, взаємозв'язки між характером навчально- виховної роботи (НВР) і рівнем розвитку школярів, про психологію дитячого колективу і т. ін.;
Етична підготовка спрямована на опанування найважливіших принципів педагогічної етики, зокрема поводження в системі відношень «учитель — учень», «учитель — педагогічний колектив школи», «учитель — батьки» і т. ін.
Технічна підготовка учителів передбачає їхнє озброєння вмінням активно й ефективно використовувати нові можливості освіти, що надають сучасні пристрої.
Організація  роботи динамічної групи
Робота над єдиною методичною проблемою інтерпретується в розробці теми динамічної групи а також індивідуальних і методичних темах учителів.
актуальність;
відповідність рівневі педагогічного розвитку колективу вчителів;
суголосність теми із сучасними педагогічними теоріями;
зв'язок з наявним передовим педагогічним досвідом, з конкретними науково-педагогічними дослідженнями;
охоплення темою як навчальної, так і виховної роботи.
вивчення питань теорії предмета, оволодіння його науковою методологією;
ознайомлення з новими програмами, підручниками, з'ясування їхніх особливостей і вимог; вивчення нових складних програмних тем із використанням додаткового наукового матеріалу;
поглиблене вивчення методики викладання навчального предмета; випереджувальний розгляд
питань методики вивчення найбільш складних розділів програми з демонстрацією відкритих уроків;
вивчення положень дидактики, теорії виховання, їх практичного застосування;
вивчення вікової й педагогічної психології, психолого-педагогічних особливостей дітей різ-
них вікових груп;
інформація про нові книги з предмета, методичні рекомендації, статті в педагогічній пресі шодо змісту і методики НВРз предмета;
системне вивчення рівня знань, умінь і навичок учнів з предмета;
позакласна і позашкільна робота з учнями.
Форми організації роботи ДГ
Психолого-педагогічні семінари. Позитивною тенденцією в роботі семінарів учителів є органічний взаємозв'язок теорії і практики на заняттях семінару, результатом роботи є не тільки знання, але й практичні уміння й навички.
Індивідуальне та групове наставництво, консультації та співбесіди.

Методичні виставки, бюлетені, предметні семінари.


Участь членів динамічної групи вчителів географії у проведенні теоретично - практичного семінару  у Новостародубській ЗШ І - ІІІ ст. Вчитель географії , спеціаліст вищої категорії Дяченко Світлана Дмитрівна.


Комментариев нет:

Отправить комментарий