На допомогу класному керівнику

                                       Психолого - педагогічна характеристика класу

        В 4 класі навчається 6 учнів: 4 хлопчики  (Дєєв Максим, Колісник Олександр, Лінтур Валентин, Маловічко Іван) та 2 дівчинки (Акопян Софія, Колісник Вікторія), класний керівник Новохатько Олена Іванівна.
      Класний колектив має свого командира (Акопян Софія)  та актив класу, які користуються повагою серед учнів.
    Відмінників в класі немає . Значна частина учнів навчаються на достатній та середній рівні. Добре навчаються такі учні: (Акопян Софія, Маловічко Іван). Акопян Софія  - учасниця ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови, Маловічко Іван учасник ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики.
   Учні класу неодноразово брали та беруть участь в позакласній роботі ( Талант + я,Свято першого дзвоника, Свято Нового року, концерт до Дня перемоги) . Всі активно  відвідують ляльковий гурток казкотерапії (керівник Спичка Наталія Василівна) , та гурток бісероплетіння "Чарівна намистинка " (керівник Трипадуш Тетяна Василівна). Зокрема Лінтур Валентин постійно відвідує спортивні тренування з футболу (керівник Охват Ольга Василівна).
Як і кожен класний колектив, клас має свої звичаї та традиції : спільне проведення свят, вітання іменинників, здійснення екскурсій та подорожей. 
      Клас доволі згуртований та організований, об'єднаний спільними інтересами .


Труднощi пiд час вивчення окремих предметiв мають Лінтур Валентин , Колісник Вікторія (читання , математика) .
    Дисциплiна на уроках задовiльна. Так , як для учнів початкової ланки організовано групу продовженого дня (вихователь Басараб Аліна Василівна) учні завжди виконують домашнi завдання.
     Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний. За даними останнього анкетування пiд час вивчення мiкроклiмату колективу, активність учнiв класу виявилась такою: 100 % дiтей проявляють себе надзвичайно активно в життi колективу; . За результатами анкетування виявлено  дiтей з високим рiвнем тривожностi, напруженостi .  Вони вiдчувають себе незахищеними вiд негативного впливу дорослих i товаришiв.
      Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Дiти можугь органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях. Але повного порозумiння мiж дiвчатами та хлопцями немає (є випадки заздрощiв, образливостi, амбiцiйностi). У стосунках мiж дiтьми мало спiвчуття, теплоти, галантностi, терпимостi до помилок товариша. Не всi учнi проявляють стриманiсть у стосунках зi старшими, вчителями, не всi цiнують фiзичну працю, зокрема обслуговуючого персоналу.
       Двоє  дiтей у класi з повних багатодітних  сiмей (Дєєв Максим, Маловічко Іван ),   Двоє дітей виховуються у повній сімї ( Акопян Софія, Лінтур Валентин) ; Колісник Вікторія і Колісник Олександр з  сiм’ї, де  їх вихованням  займається тiльки мати .
      Більша частина батьківського колективу зацікавлена в організованості класного колективу, у високому рейтингу навчальних досягнень своїх дітей, а тому є активними учасниками навчально-виховного процесу в школі. Але мама Колісників проявляє пасивність по відношенню до своїх дітей та життя класу.








Комментариев нет:

Отправить комментарий